דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נדלן באירופה: המדריך למשקיע המתחיל 

מאת    [ 31/01/2013 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 1808 פעמים ]

עולמנו העצום הפך בשנים האחרונות לכפר גלובאלי קטנטן, אם בזכות ההתפתחות הטכנולוגית בתחום התחבורה ואם בזכות הקדמה הטכנולוגית בכל הקשור למחשוב ולעולם הדיגיטאלי. יבשת אירופה כבר מזמן אינה נחשבת ליבשת מרוחקת ובתוך מספר שעות ניתן להגיע לכל אחת מערי הבירה בה. רכישת נכס באירופה נחשבת להשקעת נדל"ן אשר מניבה רווחים ומתאימה בעיקר לישראלי אשר מאס ביוקר הנדל"ן בארץ ומאפיקי ההשקעה בתחום.

מאיפה מתחילים?

בכדי שההשקעה תהיה כדאית ותניב את התשואה המתאימה בתקופה שאינה ארוכה במיוחד, חשוב לדעת היכן להשקיע ואיזה איזור יציע את המענה האופטימאלי ביותר. כך לדוגמא, דירות למכירה בברלין, הפכו למטרה אטרקטיבית ביותר עבור המשקיעים השונים. ברלין נחשבת כיום לעיר אשר נמצאת במגמת התפתחות מתמדת, ההגירה אליה חיובית וכמות התיירים מתחזקת ועולה. גם לאחר שנבחרה העיר האידיאלית, חשוב מאוד לבחור נכס הממוקם באסור מתאים – יש לוודא שהנכס נמצא במיקום אטרקטיבי, קרוב למרכזי בילוי ותרבות ושהוא אינו ממוקם באזורי עוני או פשיעה.

להיעזר בחברת תיווך או ניהול

רכישת נדל"ן באירופה יכולה להיעשות בשתי דרכים עיקריות, האחת היא רכישת נכס באופן עצמאי והשנייה היא רכישת נכס באמצעות חברה אשר מתמחה בעסקאות נדל"ן מסוג זה. ההמלצה הגורפת הינה, להשתמש בשירותיה של חברה מתמחה, בעיקר כאשר מדובר במשקיע אשר רק החל את דרכו. המשקיע המתחיל עלול להיתקל בשרשרת בירוקרטית אשר תהפוך את רכישת הנכס לתהליך מורכב, מסורבל ואפילו יקר מהצפוי. חברת ניהול תעניק למשקיע המתחיל תמיכה מיידית ומקצועית במגוון נושאים, ביניהם:


    • מציאת נכס - היכרות עם עיר היעד ותוואי השטח תאפשר איתור נכסים אשר יניבו רווחים באופן ודאי. כמו כן, חברה המתמחה בתחום תוכל לאתר נכסים ולעמוד על טיבם – לוודא שאיכות מערכת המים, החשמל והגז תקינות, שהבניין אינו זקוק לשיפוץ בתקופת הזמן הקרובה וכי חזית המבנה משופצת על פי חוק שימור הבניינים במרבית מדינות אירופה.
    • ביורוקרטיה - היכרות עם חוקי המקום, נושא המיסוי, מסמכי בעלות ואישורי רישום טאבו כמו גם חישוב היקף כלל ההוצאות אשר יידרשו לאחזקת הנכס.
    • ניהול הנכס - איתור שוכרים עתידיים לאחר רכישת הנכס וניהולו באופן שוטף – גביית דמי השכירות והעברתם בצורה בטוחה.

חשוב להוסיף ולציין, כי בחירה של חברת ייעוץ המתמחה ברכישת נדל"ן באירופה תיעשה בקפידה ועל המשקיע המתחיל לבצע סקר שוק של החברות השונות בתחום. כמו כן, יש לעמוד על טיבו של חוזה ההתקשרות באמצעות עורך דין לענייני נדל"ן אשר בקיא ומכיר את חוקי המדינה הספציפית.

לקחת בחשבון עלויות נוספות

מעבר להוצאות הקשורות לרכישת הנכס, יש לקחת בחשבון עלויות כספיות נוספות: גובה הארנונה, גובה המיסים אשר נגבים עבור הבית, תיקונים שוטפים, מחיר הטיסות והשהייה במקום לצורך ביקור תקופתי בנכס, שכר טרחה לעורכי הדין השונים, שכר טרחה למתווכים ויועצי המס, עלות ביטוח השנתי ועוד.

עדי ארזי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב